miercuri, 23 ianuarie 2013

Live Session Gold 23 01 2013

M-am gandit eu asa, si am hotarat ca din cand in cand sa intocmesc o postare Live Session cu momente memorabile, istorice, unice in istoria muzicii. Un moment live a unei trupe de legenda care a scris istorie si despre care inca se mai povesteste si se va povesti mereu.

Astazi va propun:

Pink Floyd - Live Pompeii 1972

Un concert tipic filosofiei Pink Floyd, un concert in "orasul mort" si parasit Pompeii. Unii spun ca este cel mai mare concert Pink Floyd chiar daca practic nimeni nu l-a vazut Live. Insa cu siguranta ideea, originalitatea si mesajul "ascuns" al acestui concert il face istoric si de neuitat atat pentru marii fani Floyd cat si pentru orice om care apreciaza muzica buna.


Michael Jackson - Live Bucuresti 1992

Primul concert a unui artist strain pe teritoriul Romaniei dupa caderea comunismului. Desi ar fi putut la fel de bine sa ramana un moment istoric doar pentru Romania, amploarea si energia concertului il plaseaza intre cele mai mari si reusite concerte semnate Michael Jackson.


Metallica/Slayer/Megadeath/Anthrax (The Big Four) - Live Sofia 2010

O celebrare a turneului mondial Sonisphere 2010 atinge apogeul la Sofia unde in timpul concertului Metallica toate cele 4 trupe ofera un moment unic cantand la unison melodia Am I Evil (Diamond Head). Enjoy!


Playlist Live Sesion 16


Sau AICI

Un comentariu:

Codin spunea...

Genial... desi imi place mult floyd nu stiam despre acest concert... acum parca imi place si mai mult.MERSI!