joi, 15 noiembrie 2012

Cronica The Cranberries Strasbourg 14 11 2012

Acelasi Zenith Strasbourg. Ora de incepere a concertului 20:00. Si asa a fost. la 20:00 incepe trupa din deschidere care se vroia a fi surpriza. Pot spune ca am ramas FOARTE impresionat de genul abordat de ei. E ceva intre Coldplay si Muse...or smth. Oricum GENIALI. mi-au placut FOARTE MULT. Se numesc Kodaline si sunt din Irlanda (la fel ca si The Cranberries).

Va las o melodie mai jos. Chiar merita sa descoperiti trupa. Daca veti astepta putin voi "fora" eu zilele urmatoare si am sa va mai impartasesc:)



Kodaline - All I Want



















Este de departe prima trupa din deschiderea unui concert care m-a surprins si mi-a placut enorm. (Cu exceptia Concertului Anathema unde a cantat Celelalte Cuvinte dar acolo stiam despre ce e vorba).

Si apoi pe la 9 au inceput cei de la The Cranberries. Din start trebuie sa spun ca nu m-a dat pe spate nici concertul si nici prestatia lor. Probabil oboseala si-a spus cuvantul, au un turneu lung si nu mai sunt nici ei la prima tinerete. Daca mai pui si faptul ca francezii din natura lor sunt niste momai la concerte, nu transmit energie si nimic. Dar a fost ok. Si-au facut treaba, Dolores a abordat 2 tinute, a fost si un solo de chitara. Au cantat vreo 14 piese (10 plus 4 la bis) printre care cunoscutele Dreaming my dream, Linger, Zombie, Dreams, No Need To Argue. A fost un concert bun. foarte bun insa nu cel mai bun. Mi-a placut faptul ca trupa este destul de numeroasa, nu se sfiesc sa isi ajute cantatul si sa nu traga de melodii prin improvizatii. astfel au un basist, un chitarist (plus la unele piese si dolores la chitara), o tipa backing vocal si clape plus inca un tip la clapa, chitara a 3-a, vocal. Plus evident tobosarul. Dolores este o femeie foaaarte frumoasa, la tv imi parea mereu destul de urata insa este chiar foarte frumoasa chiar daca e trecuta de anumita varsta.

Ce nu am apreciat este ca nu a fost prezentat bandul si probabil cel mai urat in opinia mea nu au salutat publicul la fnalul concertului. Dupa cum veti putea vedea pe ultimul video (Dreams) cum si-au terminat treaba s-au luat si au plecat. Am impresia ca nu prea le-a placut lipsa de reactie a francezilor, dar na. Se vor invata :).

Per total un concert foarte frumos, de pus la pastrare. Stiu ca au fost si in romania, chiar de doua ori pbbl. Insa pentru cei care nu ati reusit sa ajungeti, merita sa mergeti. Plus ca romanii stiu sa guste un concert si daca transmiti energie trupa ia foc si transmite la randul ei energie.

Mai jos poze si video(videourile nu prea au iesit...nu am motiv concret, dar asta este:)...). enjoy































































The Cranberries - Dreaming My Dream (Live Strasbourg 2012)


The Cranberries - Zombie (Live Strasbourg 2012)


The Cranberries - Dreams (Live Strasbourg 2012)


Keep on rocking! Ne auzim deseara cu cronica Rodrigo y Gabriela.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si imi permit sa-ti zic "fantastic,super tare"...pozele au iesit super

dead_angel spunea...

foarte tare,,,,,si mel de la Kodaline...superba....distractie placuta deseara;)