vineri, 16 noiembrie 2012

Cronica Rodrigo y Gabriela Strasbourg 15 11 2012

Eh si iata ca asteptarea a luat sfarsit. Un concert cu adevarat electrizant a pus azi stapanire pe Zenith. Cu fani vizibil metalisti situatia a stat mult, foarte mult diferit fata de seara trecuta.

In deschidere a cantat un tip (al carui nume nu l-am tinut minte Nick Something). A fost el si chitara lui, care jumatate de ora putem zice ca ne-a facut incalzirea pentru rodrigo si gabriela. Nici publicul nu a fost FOARTE incantat de prestatia lui pana la ultima piesa unde Nick al nostru a apasat pe acceleratia chitarii si a iesit o melodie cu adevarat reusita. Din cate am inteles tipul e american, insa sincer nu vreau sa va induc in eroare cu informatii neverificate. Nici nu am ajuns la inceputul recitalului sau. Asa ca nu as avea foarte multe sa va spun decat ca nu m-a impresionat foarte tare (cu exceptia ultimei melodii).




Si apoi, la fel ca si ieri, pe la 9 a inceput recitalul lui Rodrigo y Gabriela. Amandoi tineri (más o menos) plini de viata si creativitate, frumosi si cu pofta de a-si tocii degetele pentru publicul strasburghez.  Eu sunt de parere ca la fiecare concert dispun de cate o pereche de maini care pana la sfarsitul reprezentatiei o tocest pe toata. Dar e numai parerea mea, nu stiu sigur. Au cantat peste o ora jumatate cu tot cu bis (care a cuprins 3 piese) si in rest au cantat multe, multe melodii. Nu le cunosc pe nume (nu sunt inca atat de familiarizat cu melodiile lor) insa stiu ca nu au facut nici un cover de la Metallica desi au bagat de vreo doua ori acorduri din diferite melodii ale trupei mai sus mentionate. Si daca tot am ajuns aici trebuie sa mentionez faptul ca in muzica lor geniala se simte foaaaarte puternic faptul ca mananca pe paine zilnic muzica si spiritul Metallica, stilul lor de a canta si de a prezenta si desfasura suita unei melodii sunt clar desprinse din ceea ce Metallica face in albumele si concertele lor.

De asemenea ne-au prezentat si vreo 3 melodii din viitorul album, astfel ca am mers cu ei si in viitor si am avut ocazia sa ascultam 3 melodii inca nelansate (una o aveti si voi in ultimul video). De asemenea au avut un invitat special, un mare muzician si compozitr cu care au colaborat la ultimul album compus si inregistrat in CUBA, Area 52. Acesta i-a acompaniat pret de 3 melodii la pian piperand astfel gustul melodiilor lor. Daca mai punem ca au avut si fiecare cate un solo a fost intr-un cuvant o seara foarte reusita cu un concert de nota 10. Au comunicat cu publicul si publicul cu ei. a fost unul dintre acele concerte care nu ma mai face sa ma simt in Franta (din acest pct de vedere). Publicul a fost foaarte energic, a sarit a cantat a dansat. Le-au facut pe toate. Imi era dor de metalisti:).

Si cam atat. Va las acum cu poze si video (videourile la fel ca si cele de la The Cranberries vor intarzia pana pe maine si de asemenea nu sunt de cea mai buna calitate:)...). Si ca tot veni vorba de poze si video, defectul cel mai mare a metalistilor (se pare ca din toata lumea) este acela ca sunt foarte inalti, iar eu... NU. Astfel ca am avut bafta sa am o paluga in dreapta mea si una in stanga mea pe care tot concertul a trebuti sa le ocolesc cu aparatul ca sa pot filma ceva sau poza ceva. Ce a iesit vedeti mai jos.





































VIDEO
















2 comentarii:

David spunea...

minunat. sunt absolut geniali!!

dead_angel spunea...

super tare,.,si ea chiar e o scumpica